Підвищення кваліфікації вчителів

Центром професійного розвитку педагогічних працівників Кам`янської міської ради в рамках реалізації проєктів для навчання  педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти міста протягом березня-квітня за ініціативою ГО «Освіторія» було організовано ряд очних тренінгів  за участю сертифікованих тренерів у Дніпропетровській області.

Так, в рамках реалізації проєкту «Дізнайся: про дистанційне та змішане навчання», з метою навчання вчителів практичним навичкам з дистанційного, змішаного навчання та цифровізації освіти 25-26 березня на базі КЗ «Ліцей № 5  ім. Г. Романової» КМР (директор Олійник А.В.) було проведено тренінг для вчителів початкової школи (тренер Наталія Мавдрик), а 04 і 06 квітня та 12-13 квітня на базі КЗ «Ліцей № 40» КМР (директор Зєбзєєва А. Г.) було проведено тренінги для вчителів суспільно-гуманітарних та природничо-математичних дисциплін (тренер Наталія Криворучко). Тренінг орієнтував учителів на більш глибоке вивчення цифрової дидактики та підбір нових способів навчання в онлайн-режимі. Педагоги опановували нові застосунки та комунікували зі штучним інтелектом, пробували проходити етапи навчальної гри в ролі дітей, опановували різні освітні сервіси та вивчали способи захисту в кіберпросторі.

Також 27-28 березня на базі КЗ «Гімназія № 10» КМР (директор Савченко Г.О.) з метою підвищення рівня професійної компетентності вчителів початкової школи, математики, української мови і літератури щодо виявлення та подолання наявних в учнів освітніх втрат і психоемоційної підтримки школярів було проведено тренінги за напрямком «Наздоженемо: курс про подолання освітніх втрат» (тренери – Олена Добрянська (математика), Анжела Пісковенко (початкова школа), Любов Пасічник (українська мова та література)). Акцентували увагу на перевагах інтегрованого навчання як інструменті з надолуження освітніх втрат, обговорили доцільність адаптованих програм, використання різних завдань для навчання в укриттях. Дійшли до думки, що інтегроване навчання – це сучасний підхід до освіти, до проблеми подолання освітніх втрат та розривів. Опрацювали практично кроки для виявлення прогалин та вибудували орієнтовний план їх подолання.

Було інформативно, корисно, практично.